Ylläolevan Kauko Allénin suurikokoisen (leveys 140cm, pituus 200cm) maalauksen aiheena on Kabbalan ja Okkultismin Mystiset Matkat ja Mustan Härän Salaisuus. Maalauksen tanssiva pariskunta on lady Babylon ja Musta Härkä. Pariskunnan yläpuolella kaareutuu aikaisemmista analyyseistäni tuttu tähtitaivaan jumalatar Nuit (vrt. night), ja siivekäs "pallo" tanssijoiden välissä on päivän valtias Hadit eli aurinko, joka on mainittu myös aikaisemmissa maalauksissa.
The theme of Kauko Allén's huge (breath 140cm, length 200cm) painting above is The Mystic Travelling of Kabballah and Occultism or The Secret of the Black Bull. The dancing pair in this painting is lady Babylon and the Black Bull. Above the pair we can see Nuit (compare night), the goddess of the starry sky, familiar from the previous paintings, and the "ball" with the wings between the dancers is Hadit, the lord of day or the sun, seen also in the previous paintings.
Ylläolevat kolme kuvaa ovat Aleister Crowleyn kirjasta The Equinox of the Gods
The three pictures above are from Aleister Crowley's book The Equinox of the Gods
Tähän maalaukseen on lainattu otteita Aleister Crowley'n kirjasta "The Book of Law". Crowley kirjasi Aiwass-nimisen henkiolennon sanelusta Nuitin, Haditin ja Ra-Hoor-Khuitin eli Horuksen viestit Kairossa vuonna 1904.
In this painting there are quotations from Aleister Crowleyäs book "The Book of Law". Crowley wrote according to the dictation of the spirit Aiwass the messages of Nuit, Hadit and Ra-Hoor-Khuit or Horus in Cairo 1904.
Aiwass saneli tekstejä tunnin ajan kolmena eri päivänä. Nuitin tekstiä kertyi 22 sivua, samoin Haditin tekstiä, ja Ra-Joor-Khuitin tekstiä 21 sivua Clowley'n kirjoittaessa kaiken kynällä. Nuitin ja Haditin tekstit ovat kaunopuheista runoutta, mutta Ra-Hoor-Khuitin teksti on karkeaa, ja sen sanat sivaltavat kuin miekka kaikkia ja kaikkea.
Aiwass dictated the texts one hour in three days. There are 22 pages of text from Nuit, as much from Hadit and 21 pages from Ra-Hoor-Khuit, and Crowley wrote all of it with a pen. The texts of Nuit and Hadit are eloquent poetry, but Ra-Hoor-Khuit's text is rough and it's words are like a sword slashing everybody and everything.
Aiwass kehoitti Crowley'a menemään Kairon Boulakin museoon ja etsimään sieltä numerolla 666 vanhan puutaulun. Taulu esitti kolmea egyptiläistä jumalaa; Nuitia, Haditia ja Ra-Hoor-Khuitin, joiden viestit Aiwass välitti Crowley’lle.
Aiwass told Crowley to go to the Boulaq Museum in Cairo and to find out from there an old stele with the number 666. On the stele there are the pictures of Nuit, Hadit and Ra-Hoor-Khuit, just those whose messages Aiwass dictated to Crowley.
The Book of Law'n 65-sivuisessa käsikirjoituksessa on yksi sivu, joka eroaa kaikista muista sivuista.
In the manuscript of The Book of Law there is one page, which differs from the others.
Sivu on ruudutettu (8/10), ja tekstin keskelle on vedetty diagonaali viiva sen alapään lähettyville on piirretty ruudutettu ympyrä. Lisäksi kyseisen sivun tekstissä on sanat: "tämä viiva on avain". Tekstin mukaan avaimia ovat myös kuvaan piirretty ympyrä ja sana "Abrahadabra" ovat tekstin mukaan avaimia. Tekstissä sanotaan myös, että Crowley'n ei kannata nähdä vaivaa tämän salaisuuden ratkaisemiseen, sillä hänen jälkeen tulee toinen, joka tulee tekemään sen.
The page has been divided into squares (8/10), and there is a diagonal line amidst the text and near the lower end of the line there is a circle with four squares. More over in the text of the page there are the words: "This line drawn is a key". According to text also the circle and a word "Abrahadabra" are keys. The text has also an advice to Crowley not to try to solve the secret, for one comes after him to do that.
Haluan esitellä seuraavaksi miehen, joka on selvittänyt Aleister Crowley'n kirjassa olevan salaisuuden.
Next I want to introduce you a man, who has solved the secret in Aleister Crowley's book.
Hän on taiteilija Kauko Allén. Kyseisessä maalauksessa Kauko Allén on käyttänyt kankaan jakona samanlaista ruudutusta 8/10 (kaikissa muissa kabbalistisissa maalauksissa Allén on käytetty jakoa 8/8) kuin Crowley'n käsikirjoituksen yhdellä sivulla.
He is an artist Kauko Allén. This painting Kauko Allén has divided into 8/10 squares like the one different page in Crowley's book. In every other Kabballah painting Allén has used 8/8 squares.
Crowley'n käsikirjoituksessa olevan ruudutetun pallon koordinaatit täsmäävät Allénin maalauksen Astral Atlakseen ja avainsanaksi annettu sana "Abrahadabra" on Allénin maalauksessa kirjoitettu Nuitin vartaloon kahdella eri kielellä.
The coordinates of the circle with four squares in Crowley's book fit to Astral Atlas in Allén's painting, and there is also the right keyword "Abrahadabra" in Allén's painting on Nuit's body in two languages.
Crowley'n käsikirjoitusta vastaava viiva Allénin maalaukseen on vedetty myöhemmin, kun taiteilija itse huomasi maalauksensa ja Crowley'n käsikirjoituksen välillä vallitsevan yhtäläisyyden.
Kauko Allén has drawn the line (as in Crowley's manuscript) on his painting later, when he noticed the parallel between his painting and Crowley's manuscript.
Kun Crowley'n käsikirjoituksessa oleva avain-viiva ja lause "This line drawn is a key" sijoitetaan koordinaattien avulla Allenin maalaukseen, Allénin maalauksesta nähdään suoraan jahvistisen järjestelmän perusta ja ydinsisältö.
After setting the key-line and the sentence "This line drawn is a key" according to their coordinates on Allén's painting, we can see immediately the basis, the heart and the content of the Yahwistic system.
Aleister Crowley oli papin poika, mutta äidin väärämielinen kasvatus herätti hänessä vihan uskontoa kohtaan. Jo hyvin nuorena poikana hän kertoo sanoneensa Saatanalle: "Ole sinä minun jumalani". Hyvin lahjakkaana ihmisenä hän onnistui soluttautumaan lähes kaikkiin silloisiin salaseuroihin ja hankkimaan näin itselleen poikkeuksellisen laajan okkultistisen tietämyksen. Kirkon määrittely hänestä sai hänet vain ylireagoimaan, ja mm. kirjansa tekstissä hän kutsuu itseään nimellä "peto". Vuonna 1904 hän oli vaimonsa Rosen kanssa Egyptin matkalla, kun henkiolento Aiwass kehoitti häntä Rosen kautta menemään tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan tiettyyn paikkaan. Crowleyn toteltua kehoitusta paikalle ilmestyi olento, joka saneli hänelle tekstit hyvin sointuvalla äänellä.
Aleister Crowley was a son of a priest, but the cruel parenting of his mother called forth hatred against religion in him. He was a very young boy when he said to Satan: "Be thou my god". Being a very talented man he succeeded to get into many secret societies of his time and to gather himself an exceptionally wide knowledge of occultism. How the church called him make him only to overreact, and for example he calls himself "a beast" in his book. In 1904 he was in Egypt with his wife Rose, when the spirit Aiwass told him through Rose to go to a certain place in a certain day and at a certain time. When Crowley obeyed a spirit appeared to there also and dictated him the texts with a very gentle voice.
Kabbalan ja okkultismin tuntijaa Aleister Crowley'a pidetään kirkon piirissä nykyaikaisen satanismin perustajana. Elämänpuun tuntijana Aleister Crowley osasi käyttää sitä hyväkseen pyrkiessään "matkustamaan" eri "planeetoille". Oman kertomuksensa mukaan hänen lempiplaneettansa olivat Jupiter ("laajentumisen planeetta") ja Saturnus (syntymisen ja kuolemisen planeetta), ja hänen tavoitteensa oli päästä Jupiterista Abyss'n yli Saturnukseen.
The church consider Aleister Crowley, a specialist of Kabballah and occultism, as a founder of a modern satanism. As an authority of the Tree of Life Aleister Crowley did know how to use it when he wanted to "travel" to the "planets". As he told himself his favorite planets were Jupiter ("the planet of human expansion) and Saturn (the planet of birth and death), and his goal was to travel from Jupiter through Abyss to Saturn.
Satelliittien ja luotainten asemasta astraalimatkoilla käytetään mm. ylläesitetyn kaltaisia "ajoneuvoja". Astraalimatkoille voi lähteä vaikka omasta kodista tai omasta vuoteesta käsin, jos vain tietää oikeat metodit ja koodit.
Instead of the satellites and probes this kind of "vehicles" as above are used on the astral travels. It's possible to get there even from your own home or bed, if you know the right methods and codes.
Yksi tärkeimmistä avaimista/tekijöistä pyrittäessä astraalimatkoille on nelikirjaiminen tetragrammaton eli hepreankielinen sana Jahve (sis. neljä heprenkielistä kirjainta: jod - he - vav - he)!
One of the most important keys/codes of the astral travels is the four-lettered tetragrammaton or the Hebrew word Yahweh (contains four Hebrew letters: yod - heh - wau - heh)!
Jos siis käyttämällä maagista avainsanaa Jahve voi päästä astraalimatkoille, joilla ei ole todellista tekemistä Jumalan ja hänen luomansa aurinkokunnan ja maailmankaikkeuden kanssa, voiko Jahve olla oikean Luojan/Lunastajan/Jumalan oikea nimi?
If it's possible to get to astral travels by using the magic password Yahweh, which has no reality with God and the solar system and universe he has created, can it be possible that Yahweh is the a name of the Creator/the Savior/God?
Tai voisiko olla mahdollista, että on olemassa kaksi Jahvea; toinen saatanallinen ja toinen taivaallinen? EI TODELLAKAAN!
Or could it be possible that there are two Yahwehs; one satanic and the other divine? NO WAY!
Raamatun tekstit ja varsinkin eri-ikäisten käännösten vertailu paljastavat kyllin selvästi, että Jahve-nimi on keinoteltu ja kikkailtu ns. pyhään kirjaan Ehjeh-nimen tilalle!
The Bible texts and especially comparison of the Bible versions reveals clear enough, that the name Yahweh has been insidiously drawn into Bible instead of the name Ehyeh!
Korotammeko maailmankaikkeuden Luojaa ja ihmiskunnan Lunastajaa ja tuotammeko hänelle kunniaa käyttämällä hänestä samaa nimeä, jota käytetään demonien kutsumisessa ja manauksissa?
Is it possible to honor the Creator of the universe and the Savior of the mankind or to glorify him by using the same name, which is used in demonic invocations and evocations?
Muistakaamme, että Jumala sanoi:"Minä olen" (=Ehjeh), ja Jahve merkitsee (niin kuin väitetään!): "hän on”!
Let us remember that God said: "I am" (=Ehyeh), and Yahweh means (as it is claimed!): "he is”!
Voiko olla mahdollista, että Raamatun lehdiltä löytyy okkultismia?
Is it possible that there is occultism in the Bible?
Eräs Pariisissa asunut juutalainen kirjailija ja tutkija Abraham the Jew (1362 - 1458) kiinnoistui ottamaan selvää, miten egyptiläiset noidat kykenivät aikanaan matkimaan Faaraon hovissa ihmeitä tehnyttä Moosesta; esim. muuttamaan sauvan käärmeeksi. Saadakseen vastauksen kysymyksiinsä hän päätti matkustaa Egyptiin ja etsiä sieltä mahdollisesti löytyvää tietoa magiasta. Matkan antina hän kirjoitti kirjan, joka on yhä tänäkin päivänä magian pääteos. Mainittakoon että teoksen käsikirjoitus on edelleen nähtävänä Pariisissa Bibliothéque de L' Arsenal’ssa.
One author and a researcher, Abraham the Jew (1362 - 1458) living in Paris, was interested to find out, how the ancient Egyptian magicians succeeded to do the same miracles as Moses, for example to change their rods to snakes. To find an answer to his questions he traveled to Egypt and looked for every knowledge of magic. As a result of his journey he wrote a book, which is still today the magnum opus of magic. It's manuscript is preserved in Paris in Bibliothéque de L' Arsenal.
Italian Valoksi kutsuttu Federico da Montefeltro (1422 - 1482) puolestaan oli sekä taiteiden suojelija että intohimoinen kirjojen keräilijä. Hän lähetti kirjurinsa kopioimaan itselleen kaikki mahdolliset silloiset teokset. Tällä tavalla myös The Book of the Sacred Magic of Abramelin the Mage -kirja päätyi hänen laajaan 2000:n teoksen kirjastoonsa. Urbinon valtiaana Montefeltorolla oli myös oma armeija, jonka hän lähetti hyvin usein turvaamaan silloisen paavin selustaa. Montefeltron kuoltua 1482 paavi katsoi oikeudekseen kaapata itselleen koko Federicon komean kirjaston. Noista päivistä alkaen Magian pääteos on kuulunut siis paaveille.
The Light of Italian, Federico da Montefeltro (1422 - 1482) was a patron of arts and very impassioned to gather books. He sent his scribes to copy for himself every possibly opus of his time. Therefore also The Book of the Sacred Magic of Abramelin the Mage found it's way to Montefeltro's wide library (2000 books). Being a ruler of Urbino Montefeltro has also a large army, and very often he helped the pope with his troops. When Montefeltro died in 1482 the pope thought he has right to steal Montefeltro's huge library with all the books. From those days the magnum opus of magic has belonged to the popes.
Ymmärtääkseni juuri paaville uskolliset miehet/munkit ovat osallistuneet historian saatossa myös Raamatun käsikirjoitusten tekemiseen. Olisiko mikään ihme, jos suuren paavillisen kirjaston sisältämät kirjat ja käsikirjoitukset olisivat menneet jossakin vaiheessa sekaisin ... ja kenties vielä ennemmin tarkoituksella kuin sattumalta!
As far as I know it was pope's faithful men/monks who copied the manuscripts of the Bible too. Could it be some miracle, if the books and the manuscripts in the huge library of the pope were mixed up... and may be even on purpose and not by accident!
Allénin maalauksen nainen on Lady Babylon. Raamatussa Suuri Babylon, jota edustaa helakanpunaan pukeutunut portto, tarkoittaa Jumalan totuudesta luopunutta seurakuntaa vastakohtana neitsyelle, joka edustaa seurakuntaa, joka on uskollinen Yljälle eli Jeesukselle.
The woman in Allén's painting is Lady Babylon. Babylon the great, which is illustrated by a whore clothed in the scarlet garments, means a church, which has lost God's truth, and it's antonym is a virgin, which has been faithful and obedient to the bridegroom, Jesus.
Johannes kirjoitti näin:
"Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: 'Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka viinistä maan asukkaat ovat juopuneet.'
Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi salaisuus: 'Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti'.
Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin" (Ilm.17: 1 - 6).
John wrote like this:
"And there came one of the seven angels which had the seven vials, and talked with me, saying unto me, Come child; I will shew unto thee the judgment of the whore that sitteth upon many waters.
With whom the kings of the earth have committed fornication, and the inhabitants of the earth have been made drunk with the wine of her fornication.
So he carried me away in the spirit into the wilderness: and I saw a woman sit upon a scarlet coloured beast, full of names of blasphemy, having seven heads and ten horns.
And the woman was arrayed in purple and scarlet colour, and decked with gold and precious stones and pearls, having a golden cup in her hand full of abominations and filthiness of her fornication:
And upon her forehead was a name written, mystery, Babylon the great, the mother of harlots and abominations of the earth.
And I saw the woman drunken with the blood of the martyrs of Jesus: and when I saw her, I wondered with great admiration" (Rev. 17: 1 - 6).
Maalauksen mieshahmo edustaa härkää, Mustaa Härkää.
Raamatussa härkä on yksi uhrieläimistä, jotka symbolisoivat sitä sovitusuhria, jonka Jumala antoi Jeesuksessa Kristuksessa.
The male in the painting represents a bull, Black Bull.
In the Bible a bull is one of the sacrificial animals that symbolised the offer of God in Jesus Christ.
Juutalaisten temppeli oli veren tahrima jatkuvan ja ylenpalttisen uhraamisen vuoksi. Jumala oli ilmoittanut kuitenkin jo vanhan liiton aikana odottavansa palvelijoiltaan ENNEMMIN KUULIAISUUTTA KUIN UHRIA (1. Sam. 15: 22).
The Jewish temple was very bloody after the continuous and superfluous sacrificing. How ever God had informed even in the time of the old covenant that he PREFERRED OBEDIENCE TO SACRIFICE (1. Sam. 15: 22).
Jumalan vaatiman kuuliaisuuden on täyttänyt ainoastaan Jeesus Kristus (Ps. 40: 8). Mutta Jumalaa kohtaan osoittamansa täydellisen kuuliaisuuden tähden Jeesus olikin jatkuvasti ja taukoamatta Saatanan pommitettavana (Hepr. 4: 15). Saatanan viha ja raivo kasvoi Jeesusta kohtaan päivä päivältä niin, että pääsiäisjuhlan aikaan vuonna 37 hän yllytti koko saatanallisen demonilaumansa kanssa juutalaiset ristiinnaulitsemaan oman parantajansa ja hyväntekijänsä (Matt. 27: 23 - 26).
Only Jesus Christ has fulfilled the obedience God demanded (Psalm 40: 8). But for this sake Satan persecuted him continuously (Hebrew 4: 15). Satan's hatred and anger towards Jesus grew day by day, and in the Easter time in 37 he agitated his whole demonic troops the Jews to crucify their own healer and contributor (Matthew 27: 23 - 26).
Saatana osallistui joukkoineen Golgatalla siihen universaaliin spektaakkeliin, joka todistaa maailmankaikkeuden kaikille luoduille ikuisesti, että Jumala antoi suurimman uhrin ihmiskunnan pelastamiseksi (Fil. 2: 5 - 8), ja että Jumalan luonne on RAKKAUS (1. Joh. 4: 10, 16 - 18). Mutta Golgatalla nähty näytelmä todistaa myös Saatanan kieron ja väärän luonteen. Hänen itsekkyytensä on niin rajattoman suuri, että hän ei sääli eikä armahda ketään.
On Golgotha Satan took part with all his troops to the spectacle, which proofs for ever to the creatures of the universe, that God gave the greatest offering to save the mankind (Phil. 2: 5 - 8), and that God is LOVE (1. John 4: 10, 16 - 18). But the spectacle of Golgotha shows also Satan's cunning and evil character. His selfish is boundless, and he never feels any pity or mercy.
Pakanallisissa kevätpäiväntasauksen juhlissa on vuotanut myös aina veri; marttyyrien ja mustien härkien veri. Saatana ei pidä uhreinaan ainoastaan niitä, jotka tottelevat hänen tahtonsa vastaisesti Jumalaa, ja jotka sen vuoksi joutuvat kuolemaan marttyyreina, vaan vielä suurempi uhrien joukko koostuu niistä, jotka hän voittaa kieroilullaan puolelleen ja johtaa heidät iankaikkiseen tuhoon. Valtava määrä "Mustien Härkien" verta vuotaa Saatanan toimesta viimeisenä tuomion päivänä!
The Equinox of the Gods have always been bloody; bloody of the blood of the martyrs and the black bulls. Of course the martyrs are his offerings, because they obey God and not him, but much more bigger group of the human beings consists of them, whom he has won to his side and led to the everlasting disaster. So very much blood of the "Black Bulls" will poor because of Satan in the final day of judgment!
Johannes kirjoitti: " Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti tuhannen kuudensadan vakomitan päähän" (Ilm. 14: 20).
John wrote: "And the winepress was trodden within the city, and blood came out of the winepress, even unto the horse bridles, by the space of a thousand and six hundred furlongs" (Rev. 14: 20).
Kummassa joukossa haluamme seistä; marttyyrien vai Mustien Härkien?
Which group do you choose; the martyrs or the Black Bulls?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti